Oftest stillede spørgsmål
Kan jeg købe hvis jeg bor i Grønland eller på Færøerne? Gardinshoppen sender kun til danske adresser og derfor ikke til Grønland eller Færøerne.
Hvordan måler jeg op? Du kan få den vejledning du behøver her: Video og skriftlig vejledning i opmåling.
Hvordan sætter jeg mine nye gardiner op? Når du modtager dine nye gardiner som du har købt fra GardinShoppen.dk følger der en monteringsvejledning med.
Hvor finder jeg mere information om produkterne?
På den side hvor du bestiller det pågældende gardin, finder du en produktinformation i bunden af siden.
Du kan også finde mere information ved at klikke på nedenstående link: Produktbeskrivelse
Hvordan betaler jeg for mine gardiner? Du kan benytte nedenstående betalingskort:
Jeg har bestilt men hvorfor er pengene ikke trukket på min konto? Da alle vores gardiner er specialfremstillede, trækkes hele beløbet for din ordre med det samme.
Hvor lang er leveringstiden? Leveringstider kan variere. Leveringstiden er pt. 12 arbejdsdage fra du bestiller varen til vi sender den.
Hvor lang garanti har jeg på varen? De varer du køber, er omfattet af 3 års reklamationsret. Fejl og mangler på varen dækkes, samt skader opstået på grund af fabrikationsfejl. Opståede skader på grund af forkert brug dækkes ikke.
Hvad gør jeg hvis der er fejl ved de tilsendte gardiner? Så skal du straks kontakte Gardinshoppen.dk på kundeservicetelefonen eller på email. Du vil få anvisninger om hvordan du returnerer varen. Hvis der er synlige skader på pakken ved levering, skal du nægte at modtage denne. Vi vil herefter modtage varen retur og tage kontakt til dig.
Hvad nu hvis jeg ikke er hjemme når fragtmanden skal komme? Hvis du ved at du ikke vil være hjemme i dagtimerne, kan du i bestillingen afkrydse om pakken må lægges i eksempelvis garagen. Hvis du allerede har bestilt gardiner og ikke har afkrydset en af valgmulighederne, får du ved forgæves levering en seddel i din postkasse, med anvisninger om hvordan din pakke kan afhentes på det nærmeste lager.
Får jeg besked når mit gardin er produceret og bliver afsendt? Ja, den dag dine gardiner bliver afsendt vil du modtage en mail med besked om at pengene nu er trukket fra din konto. Du vil den efterfølgende hverdag modtage dine nye Varia gardiner.
Hvis du ikke fandt svaret på dit spørgsmål er du velkommen til at kontakte os. Kontakt information