Kontakt os
Du kan kontakte os på tlf.: 70 20 10 84
Mandag til torsdag mellem kl.9:00 og 16:00
Fredag mellem 9:00 og 13:00.
Telefonen er lukket alle dage mellem 12:00 og 13:00.
Du kan også skrive til vores kundeservice på kundeservice@gardinshoppen.dk. Vi besvarer mails indenfor 24 timer i hverdagen.
Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation vil du altid få tilsendt en mail når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.
Gardinshoppen.dk er en e-mærket netbutik. Når du handler på e-mærkede netbutikker har du altid adgang til e-handelsfondens forbruger hotline.
E-mærket er den danske mærkningsordning for sikker nethandel. Bag e-mærket står Forbrugerrådet, Dansk Erhverv, DI, FDIH, HK, Dansk IT og Finansrådet. e-mærket er med dig hele vejen – både før, under og efter en nethandel, og e-mærkets jurister kontrollerer løbende de e-mærkede butikker, så du er sikker på, at netbutikkerne altid lever op til lovgivningen og til e-mærkets særlige forbrugerbeskyttende krav. Skulle du få brug for hjælp sidder e-mærkets jurister altid klar med rådgivning og svar på de spørgsmål, du måtte have.